e-Devlet Kapısı

Değiştirilen Şifre ile Giriş Yaparken Sorun Yaşanması Durumunda Ne Yapacağımı Bilmiyorum.

e-Devlet Kapısı kimlik doğrulama sistemi büyük, küçük harfe duyarlı olduğundan, karakterlerin şifre değiştirme anında yazıldığı şekilde girilmesi gerekmektedir. Şifre değişiklikleri ve güncellemeleri ancak kullanıcı tarafından yapılabilmektedir. Şifre girişi yaparken büyük harf tuşunun açık kalıp kalmadığından emin olunuz.
Sistem “Sunucu problemi nedeniyle işleminiz tamamlanamamıştır.” uyarısı veriyor ise, teknik aksaklık nedeniyle giriş yapamamış olabilirsiniz. Lütfen şifreniz ile daha sonra tekrar giriş yapmayı deneyiniz.
Sorununuzun devam etmesi halinde, daha önce sayfa üzerinde e-posta adresinizi yada cep telefonunuzu doğruladıysanız, kimlik doğrulama sayfasında şifremi unuttum butonuna tıklayarak şifrenize ulaşabilirsiniz.